افزایش بیش از 34 درصدی سهم بازار ایرانول در حوزه صنایع معدنی فلزی و فولادی

معاون فروش شرکت نفت ایرانول از افزایش بیش از 34 درصدی سهم بازار ایرانول در حوزه صنایع معدنی فلزی و فولادی در سال 99 خبر داد.

به گزارش” آوای صنعت ”، امیر عظیمی معاون فروش شرکت نفت ایرانول با اعلام این خبر گفت: مطابق بررسی تخصصی در حوزه های مختلف و در نظر داشتن مزیت رقابتی انحصاری تولیدی این شرکت، اجرای استراتژی های بازاریابی در دستور کار قرار گرفت که ماحصل آن رشد 34 درصدی حجم فروش در سال 99 نسبت به سال و رشد 3.5 برابری فروش ریالی بود.

وی در ادامه افزود: کارشناسان واحد مهندسی فروش در این مدت توانسته اند با ایجاد ارتباط با واحدهای جدید الاحداث و تامین نیازمندی های شرکت های بزرگ صنایعی نظیر صنعت فولاد، صنایع معدنی، صنایع آلومینیومی و صنعت مس مشتریان جدیدی در حوزه فروش صنایع جذب کنند.

عظیمی با تاکید بر سیاست های کلان شرکت مبنی بر حفظ مشتریان سابق افزود: ما تلاش کردیم علاوه بر گسترش دامنه بازار صنایع و ارتباط بیشتر با صنایع مختلف، بتوانیم سهم بیشتری از بازار مشتریان سابق را هم در اختیار بگیریم که عنوان مثال می توان به تامین موفقیت آمیز بیش از 90درصد روغن های خط نورد گرم 1 شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین شر کت فولادی کشورو دیگر سازندگان بزرگ فولاد کشور اشاره کرد.

معاون فروش ایرانول تصریح کرد: در ادامه این مسیر، به منظور افزایش سهم بازار، ضمن جذب مشتریان جدید، حضور فعال کارشناسان متخصص واحد مهندسی فروش در رخدادهای تخصصی مرتبط، افزایش تعاملات با شرکت های فعال در این حوزه به منظور دریافت نیازمندی های جدید بازار و ارزیابی امکان داخلی سازی محصولات خارجی در حال مصرف، ارائه مشاوره های فنی به منظور ارائه مزیت های کیفی محصولات صنعتی و تولیدی با هدف افزایش راندمان تولید مشتریان در دستور کار قراردارد.

عظیمی اضافه کرد: امید است با انجام اقدامات مورد نظر ضمن افزایش سهم بازار و سود سهامداران عزیز، موفق به کاهش نیاز به محصولات خارجی و قطع وابستگی به محصولات غیرایرانی در زنجیره تولید فلزات آهنی از معدن تا تولید محصولات نهایی شده و سهم برند ایرانول در افزایش تولید ناخالص ملی(GDP) بیش از پیش نمود پیدا کند.

وی در پایان از جمله سایر اقدامات اجرا شده در این مدت را تدوین برنامه های پایش وضعیت روغن با هدف بهبود بهره برداری و کاهش هزینه های مصرف ، جلوگیری از توقف های تولید و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط در محل صنایع مذکور به منظور افزایش مهارت مشتریان در بهره برداری مناسب از روغن های صنعتی و تبادل تجربیات با شرکت های فعال در این حوزه عنوان کرد و گفت: خدمات این شرکت که توسط کارشناسان خبره واحد مهندسی فروش ارائه می گردد، برای مشتریان بدون هزینه بوده و ایرانول با نگاه هم افزایی با صنایع و به منظور ارتقای کیفی محصولات خود نسبت به برنامه ریزی و اجرای آنها اقدام می کند.